» Detectoare Escort 8500 X50 BLUE

Sunati acum pentru cea mai buna oferta - 0722.12.94.16

Pret : 1550 ron pt. PF
Pret : 1649 - cu TVA



[ Comparatie detectoare radar Escort cu alte marci]
[ Pagina oficiala pentru detector radar Escort 8500 X50 Euro]


Escort Passport 8500 X50 red Euro este cel mai bun detector radar cu montaj pe parbriz din Europa si unul dintre cele mai puternice detectoare pentru noile radare de pe logan MCV. Datorita distantei foarte mari de avertizare in banda K va ofera un avantaj enorm versus noile radare. RECOMANDAT !
Considerat un model revolutionar, Passport 8500 X50 dispune de noul receiver "V-Tuned" care ii asigura o raza de detectie extreme de mare pentru toate benzile politiei,  conventionale si "instant-on" radar, inclusive modul POP (in banda Ka, folosit in SUA), banda X (Japonia, Bulgaria ..), si cu pana la 50% raza mai mare decat originalul Passport 8500 pentru toate benzile importante  K si Ka . Procesarea digitala a semanlelor (DSP) asigura raza maxima, cu minimum de alarme false.

Functii:
  • Protectie FULL Band
  • 360-Degree Radar and Laser Detection  (detectie 360 grade pentru radar si laser)
  • Advanced Digital Signal Processing  (procesare avansata digitala a semnalului )
  • AutoSensitivity Mode (mod autosensitivitate – reduce automat alarmele false)
  • EZ-Programming Allows Instant Customization (mod programare si customizare instant)
  • Selectable POP Mode Radar Detection (selectie mod POP)
  • 3 High-Resolution Meter Modes
  • Ultra-Bright Matrix Display with 280 LEDs (display complex cu 280 leduri)
  • Brilliant Blue or High-Intensity Red Display (display stralucitor albastru sau intens rosu)
  • Multiple High-Performance Laser sensors (senzori multipli performanti de laser)
  • Built-In Earphone Jack (jack casti audio)
  • Mute & AutoMute (functia mute si automute)
  • Completely Immune to the VG-2 "Detector-Detector" (system VG-2 – nu se utilizeaza in Romania)
  • Garantie 2 ani.

Passport 8500 X50 este unul dintre cele mai avansate si sophisticate detectoare de radar si laser dezvoltate pana acum de profesionistii de la Escort.

Specificatii :
 

Benzi de operare:

  • X-band 10.525 GHz ± 25 MHz
  • K-band 24.150 GHz ± 100 MHz
  • Ka-band 34.700 GHz ± 1300 MHz (+ Ka extinsa pentru versiunea EURO)
  • Ku-band 13.000 GHz ± 1300 MHz (doar pentru versiunea EURO)
  • Laser 904nm, 33 MHz Bandwidth

Laser Detection:

  • Quantum Limited Video Receiver
  • Multiple High-Performance Laser Sensors

Functii programabile:

  • Power-On Indication
  • Power-On Sequence
  • Signal Strength Meter
  • AutoMute
  • Audio Tones
  • City Mode Sensitivity
  • Display Brightness
  • Dark Mode
  • Radar / Laser Bands

SmartShield® VG-2 Immunity                
Radar Receiver / Detector Type:

  • * Superheterodyne, Varactor-Tuned VCO
  • * Scanning Frequency Discriminator
  • * Digital Signal Processing (DSP)

Tip display:

  • AlGaAs 280 LED Matrix/Text
  • Bar Graph, ExpertMeter™, or SpecDisplay™
  • 3-Level Dimming, plus Dark Mode

Alimentare:

  • 12VDC, Negative Ground
  • SmartCord MuteDisplay™ Included

Controlul sensibilitatii:

  • AutoSensitivity, Highway, and City
  • Mute and AutoMute
  • Auto Calibration Circuitry

Dimensiuni (inchi):

  • 1.25" H x 2.85" W x 5.32" L





<

>Detectoare radar Escort. Scurt istoric.
Pana in 1978 toate detectoarele radar au utilizat o tehnologie directa de detectare si erau deseori descrise ca fiind detectoare pasive. O exceptie a fost Snooper, care a fabricat un detector radar care a incorporat sistemul superheterodyne de detectie pe banda X impreuna cu sistemul pasiv de detectare pe banda K. Acest detectorul era extrem de susceptibil la alarmele false si era nefolosit in zone in care era deseori utilizata detectarea spectrum adica in toate orasele mari. In 1978 Cincinnati Microwave a introdus Escort care era un adevarat detector radar ce detecta benzile X si K cu ajutorul tehnologiei superheterodyne. Acest detector era irevocabil cel mai bun detector radar la acea ora. Avea foarte putine alarme false si cu o raza de detectie mai buna cu aproximativ 330% decat toate celelalte detectoare radar. Detectorul Escort a avut un mare succes si a setat standardul pentru performanta detectoarelor radar in urmatorii ani. Numai cateva detectoare radar din cele existente puteau fi competitive cu designul detectorului radar Escort. Pana in anul 1984 un numar mare de producatori de detectoare radar au incetat sa mai existe. Prin urmare Escort, Bel, Whistler, Uniden si Cobra au fost principalii furnizori de detectoare radar ce aveau tehnologia superheterodyne. In 1984 Cincinnati Microwave a lansat doua produse revolutionare: bateria ce alimenta detectoarele radar SOLO si DSP-ul de la Escort. Detectorul fara fir SOLO era alimentat de o baterie de 9 volti si a fost primul detector radar produs ce nu era alimenat prin cablu. Escort Solo venea cu o baterie lithium de 9 volti ce ii conferea detectorului 60 de ore de operare. Bateriile alcaline ar fi oferit numai 40-45 de ore de operare. Astazi detectorul radar cordless Escort Solo S2 reprezinta standardul pentru detectoarele radar portabile cordless. Al doilea obstacol tehnologic a fost adaugarea benzii Ka. Pistoalele radar ale politiei au inceput sa fie produse pe frecventa Ka in 1988. Acestea pistoale erau toate produse pe o singura frecventa Ka. Escort DSP a fost lansat in 1989 devenind primul detector radar cu procesare digitala a semnalului, tehnologie ce a folosita la nivel militar. Produsul utiliza un chip DSP Motorola 5600 care singur costa mai mult de detectorul radar. Detectorul radar Escort DSP a oferit compatibillitate pe 3 benzi X, K si Ka, cu o sensibiliate fara precedent. Al treilea obstacol tehnologic care ar micsora pozitiile dintre producatorii de detectoare radar a fost lansarea pistoalelor laser. In 1991 pistoalele laser au fost aprobate pentru masurarea vitezei. Compania Laser Atlanta a inceput livrarea primelor pistoale laser pe la sfarsitul anului 1991. In luna mai a anului 1992, Escort a scos pe piata primul receptor laser destinat populatiei - detectoarele radar si laser Passport 1000 si 1100. Restul produselor ce urmau in vara anului 1993 aveau integrate detectie radar si laser. La scurt timp de la introducerea laser-ului, producatorii de pistoale radar au introdus pistoale care operau pe diferite frecvente in raza de frecventa super larga de 2.6 GHz. Aceasta a insemnat ultima picatura pentru multe dintre detectoarele radar mai slabe. Primele detectoare radar ce aveau integrate banda Ka au fost livrate in vara anului 1993.
In 2000 Escort a scos pe piata detectorul radar Passport 8500. Acesta si-a pozitionat repede locul pe piata ca fiind cel mai bun detector radar si laser disponibil la acea ora. Din ianuarie 2000, echipa de dezvoltare de la Escort a creat cel mai larg portofoliu de patente laser si radar existent. Acesta a fost realizat de ingineri de elita care evident erau unii dintre cei mai buni in domeniu. In 2001 Escort a anuntat un sistem complet de aparare integrat in noul produs cu montare in bara. Acesta era detectorul radar Passport SRX. Acest produs a incorporat tehnologie laser de schimbare care evita pistolul radar. Acestuia i-a urmat Laser Shifter ZR3 care a venit pe piata in primavara anului 2002. Acest produs este unic deoarece poate fi folosit in tandem cu orice alt detector radar sau poate fi legat cu toata familia detectoarelor radar Passport eliminind ecranul redundant si functiile alertelor.
Numit ca find cel mai revolutionar detector radar fabricat vreodata Escort a lansat in 2004 detectorul radar Passport 8500 X50 cu o noua unitate digitala de procesare a semnalului primit. Noua constructie a unitatii de procesare a semnalului al detectorului radar Passport 8500 X50 ofera o raza de detectare extrema a semnalelor radar, incluzand si noul mod POP, banda X si o raza de detectare cu 50% mai mare decat originalul Passport 8500 in toate benzile importante precum K si Ka. Acest detector a introdus si un led albastru optional. >br>O alta inovatie extraordinara de la Escort in materie de detectoare radar este detectorul radar Passport 9500i, acesta revolutionand categoria detectoarelor radar. Performanta uimitoare este derivata de la Passport 8500 X50 ceea ce inseamna ca ofera cea mai buna protectie posibila impotriva tuturor dispozitivelor de masurare a vitezei. Detectorul radar 9500i introduce inteligenta GPS, ceea ce face din Passport 9500i cel mai performant, tacut si usor de folosit detector radar fabricat vreodata. Castigator al paremiului Popular Editors Choice pentru realizarile uimitoare in materie de design si inovatie, Passport 9500i a fost cea mai mare realizare in materie de protectie laser de la lasansarea Escortului original in 1978. Acesta elimina ultimul si cel mai mare obstacol...alarmele false Escort 9500i, nu a stat singur in varf pentru multa vreme...A aparut apoi Escort 9500ix, care pe langa tot ce ofera Escort 9500i vine cu o inteligenta artificiala si noua caracteristica AUTOLEARN! In final, acest detector radar emite alerte ale alarmelor reale, in timp ce anuleza automat alarmele false folosindu-si inteligenta artificiala. Este un dispozitiv cu adevarat remarcabil pentru cei care vor cea mai buna protectie in trafic spune Tim Coomer, vice-presedinte al departamentului de Dezvoltare al Escort Inc. Escort 9500 ix, aduce o imbunatarire a tehnologiilor deja folosite de Escort, mareste capacitatea de stocare a informatiilor salvate de catre utilizator, mareste sensibilitatea radar si laser si ofera detectie rapida in benzile X, K, Ka, Super Ka si Ku. Si asta nu e tot! Prin caracteristica AutoLearn, detectorul invata automat, daca alerta emisa este o alerta falsa sau o alerta reala. Gata cu alarmele false, de acum primiti numai acele alarme care conteaza! Istoria Escort contiua cu un alt sistem de protectie radar si laser...detectorul cu montaj ascuns in bara Escort Passport 9500ci Remote....(despre care nu mai vorbim..va lasam pe Dvs. sa-l studiati...). Si cine stie unde se va opri Escort Inc....daca ei se vor opri vreodata din dezvoltarea celor mai bune sisteme de aparare impotriva radarelor si a laserelor. Noi credem ca nu se vor opri, si vor tine pasul cu politia. Sau..probabil inainte de lansarea noilor radare...Escort va avea deja solutia...Cine stie?